Közösségi média

Mi is az a közösségi média? Mit csinálnak a cégek és szervezetek a Facebookon, Twitteren és a blogokban? Ma már a legtöbb cég igyekszik jelen lenni e hírközlési térben, hiszen egyrészt rendkívül költség hatékony, másrészt kevés olyan eszköz létezik, melynek segítségével ilyen pontos targetálás lehetséges.

A közösségi oldalakon, a blogszférában gyakorlatilag órák alatt terjedhetnek el több száz, vagy akár több ezer embert megmozgató kampányok, üzenetek, ötletek. A fegyver természetes kétélű: megtörténhet, hogy egy szerencsétlenül megfogalmazott üzenete, egy ügyetlen grafika miatt ugyanennyi ellenséget szerezhet magának az ügyfél. A népfelség elvéről tehát a közösségi portálokon már jelen időben kell beszélnünk. Ezért napjainkban már nincs komoly kampány, amelyik mindezt ne venné figyelembe.

Tanácsadóink segítségével megoldásokat kaphat arra, hogy használja a közösségi médiát, ismertesse meg magát és céljait az internet segítségével. Hosszabb távon természetesen az a cél, hogy legyen egy direkt kommunikációs csatornája az ügyfelekkel / partnerekkel / vevőkkel. Annak ellenére, hogy a social media kiválóan alkalmas üzeneteink eljuttatására a célcsoportunk felé, fontos felismernünk, hogy e kommunikációs jelenlét igazi haszna nem ebben rejlik – a kétirányú kommunikációval többet nyerhetünk, mint bármi mással, hiszen kiváló lehetőségünk lesz arra, hogy célcsoportunk javaslatai, észrevételei, pozitív, vagy negatív véleménye eljusson hozzánk. Az pedig, hogy a kapott információkkal mihez kezdünk, az már rajtunk múlik!

A Facebook, Twitter, Youtube, stb. oldalakon segítünk kapcsolatokat építeni, így máris rendelkezésre áll az a bázis, melyre alapozva többezer emberhez juttathatjuk el üzeneteinket.

Sikeres kommunikáció rázós terepen is